vrijdag 5 oktober 2012

Blog nr 1

Voila, we beginnen eraan, aan mijn eerste stapjes in blogland. Kluns als ik ben, heeft het toch even geduurd vooraleer ik tot op deze pagina geraakt ben. Binnenkort wil ik nog wat foto'tjes toevoegen, maar hoe dat moet, moet ik nog uitpluizen....

Waarover? Wel: over de dingen waar al zoveel blogs over gaan: kindjes, drie exemplaren, mijn naaisels, mijn hobbykes. Waarom? Gewoon omdat ik verdekke veel goesting heb om te bloggen! Dat is op zich ook al een goede reden.

Mijn eerste schrijfseltje is hierbij een feit. Hopelijk werkt mijn eigen pc volgende keer mee want typen op een Ipad valt dik tegen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten