maandag 15 oktober 2012

olifantjes!



Voilà, een pc gevonden waarop ik wel kan bloggen...Eindelijk...

Dit zijn mijn laatste stikseltjes: een olifantenrokje voor dochter 2 en een hangmatje voor ratjes, een projectje voor een andere schoolpoortmama. Hééél erg handig om te leren stikken op 1 cm! En geloof me, er is nog wat werk aan de winkel, zeker als je begint met cirkeltjes te stikken...

Volgende week ga ik op stoffenjacht op het stoffenspektakel en kan ik weer aan de slag. Voorlopig blijf ik naarstig oefenen op mijn rattenmatjes...En dat is wat ik nu ga doen! hupakee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten