| Inclusief schetskes van wat het allemaal moet worden. Heel eenvoudige dingskes, anders komt er toch niks van |
dinsdag 6 november 2012
stof tot nadenken
Dit weekend gesnuisterd op PopUpVillage bij Vermiljoen en Bambiblauw en hoera! We kwamen weer met stofjes thuis. Ik ben echter niet zo handig als de meeste blogdames hier, dus wacht ik tot de naaijuf langskomt....Ja, ik ben een luxenaaister, ik heb een naaijuf aan huis. Maar omdat alleen maar alleen was, zijn er ondertussen nog twee andere leuke madammen die samen lesjes krijgen. Ik heb dus als het ware een mininaaiclubje. Heel plezant! Alleen voel ik me soms het kneusje van de groep. Ik ben dus degene die altijd twee keer den uitleg nodig heeft om't te snappen. Weet ik meteen hoe mijn leerlingen zich soms voelen in mijn les...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten