De middelste dochter werd 3, dat moest gevierd worden. Wat stond er op het verlanglijstje: de enige echte bumbataart. Dus kon moeder weer aan de slag om een min of meer toonbare taart te maken. Het resultaat van mijn baksels ziet u hier...
De jarige dame
 |
| links: een notentaart met koffiecrème |
 |
| De gewenste bumbataart |
 |
| tarte tatin |
 |
| een beetje zielige soesjes...met verhouding bloem/boter gefoefeld en dat is niet helemaal goedgekomen |
 |
| tiramisutaart..en geloof me, trek me recht was van toepassing als je er een stuk van op had. |
De mama heeft zich amuseerd in haar keuken, de kinderen hebben gesmuld. Missie geslaagd!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten