woensdag 28 november 2012

Hieperdepieperdepiep

De middelste dochter werd 3, dat moest gevierd worden. Wat stond er op het verlanglijstje: de enige echte bumbataart. Dus kon moeder weer aan de slag om een min of meer toonbare taart te maken. Het resultaat van mijn baksels ziet u hier...
De jarige dame

links: een notentaart met koffiecrème
De gewenste bumbataart

tarte tatin


een beetje zielige soesjes...met verhouding bloem/boter gefoefeld en dat is niet helemaal goedgekomen


tiramisutaart..en geloof me, trek me recht was van toepassing als je er een stuk van op had.
De mama heeft zich amuseerd in haar keuken, de kinderen hebben gesmuld. Missie geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten