maandag 3 december 2012

hartjes

Toen ik nog enkel ZsaZsagewijs rokjes stikte, vond ik dit hartjesstofje voor € 3 de meter, een koopje dus!
Mila was er direct gek op, dus gingen we aan de slag. Als ik het nu terug bekijk, zie ik hoe er ik daar geklungeld heb, maar hé, het hangt aan mekaar...En nu ken ik er misschien ietsjes meer van, maar klungelen blijft mijn leuze....
Ik wist dat ik bij het rokje een bloesje wilde met een groen hartje, dus, op zoek naar flockfolie, want dat had ik ook nog nooit uitgeprobeerd. Het resultaat valt hieronder te bewonderen, liefst zonder vergrootglas...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten